Piena diēta

Piena produkti ir tik ļoti garšīgi, taču ne vienmēr garšīgo var savienot ar ideālu figūru. Ļoti bieži tieši tas, kas ir garšīgs, ir neveselīgs. Par svaru īpaši jādomā pēc 20 gadu vecuma, jo pusaudža gados ļoti bieži pat nepiedomājot par to ko ēst un ko nē, svars ir normāls. Taču jau pēc 20 gadu vecuma nebūs tik viegli arī tām, kuras iepriekš varēja ēst visu, ko vien vēlās. Jo vecākas kļūstam, jo vairāk jārūpējas par svaru, kā arī veselīgu ēdienu. Jācenšas ēst veselīgi, lai nerastos nekādas veselības problēmas. Protams, nav vajadzības arī pārspīlēt – arī kāda neveselīga uzkoda ik pa laikam nekaitēs. Ievērot diētu nav viegli, it īpaši, ja diēta ir ilglaicīga. Tas ir grūti gan praktiski, gan arī emocionāli. Tiklīdz diēta nosaka, kurus produktus nedrīkst ēst, rodas nepārvarama vēlme tieši pēc aizliegtā produkta. kā arī visu laiku ir sajūta, ka gribas ēst. Iespējams tāda sajūta rodas tieši tāpēc, ka nedrīkst ēst to, ko parasti gribētu. Tāds kā emocionālais izsalkums. Ir daudz dažādu diētu variantu, kur katrs var piemeklēt sev piemērotāko. Ne visas diētas aizliedz visus saldumus vai treknos ēdienus. Ievērojot diētu ir grūti pieturēties pie noteiktās ēdienkartes. Īpaši grūti tas ir tad, ja iepriekš nav pieredze ar diētām, kā arī nav daudz padziļinātu zināšanu par kalorijām, dažādu produktu uzturvērtību utt. Viens labs diētas veids ir piena jeb baltā diēta. Šī būs piemērota cilvēkiem, kuriem ļoti garšo piena produkti, kā arī tiem, kuri nespēj izturēt ilgstošas diētas. Šī diēta ir jāietur tikai vienu nedēļu. Viena nedēļa ir ļoti īss posms, tāpēc tieši šī diēta ir laba pirmā diēta – lai izmēģinātu vai diēta vispār ir tev piemērota. Šī diēta ir nosaukta par piena diētu, taču tas nenozīmē, ka no rīta līdz vakaram ir jāēd tikai piena produkti. Ja tā būtu, tad droši vien pēc diētas piena produktus vairs īpaši negribētos ēst. Šīs diētas būtība ir tāda, ka jālieto piena un skābpiena produkti, kuru tauku saturs nepārsniedz 4%. Protams, ka diētas laikā ir jādzer daudz ūdens. Īstenībā arī neievērojot šo vai kādu citu diētu ir jādzer daudz ūdens. Tēja vai kafija neskaitās, kaut arī to sastāvā ir ūdens. 1l būtu minimums, ko katram izdzert, jo tas ir ļoti nepieciešams organismam. It kā liekas elementāri – dzert ūdeni, taču bieži vien to aizmirstam vai neizdzeram pietiekami, jo dzeram citus dzērienus. Lai vieglāk izdert vajadzīgo ūdens daudzumu var izmantot kādu aplikāciju, kas palīdzēs skaitīt izdzertā ūdens daudzumu vai arī paņemt kādu 1 litra pudeli, kura dienas laikā jāizdzer – tā būs redzams cik izdzerts un cik vēl jāizdzer. Balto diētu var papildināt arī ar augļiem, kuri nav skābi. Tā kā augļi ir saldi, tad arī pēc saldumiem nebūs tik liela tieksme. Arī dārzeņus var lietot, piemēram, gatavojot zaļos salātus. Precīzākas ēdienkartes receptes var atrast internetā, taču galvenais ir neizvēlēties treknākos piena produktus, kā arī neaizmirst par augļiem un dārzeņiem. Būtu jāizvairās arī no sāls un cukura lietošanas. Piena produktu pluss ir tas, ka tie ir ļoti dažādi, tāpēc nebūs jāēd katru dienu viens un tas pats. Vienu dienu var dzert kefīru, citā pienu vai paniņas.